Lillebror
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

3 posters

Gå ner

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm Empty Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

Inlägg  Karoshi fre mar 27, 2009 11:38 pm

En kär vän till mig bad mig posta det här då de behöver hjälp med ett skolarbete. Hoppas någon/några är intresserade!

Hejsan. Vi är två elever från St. Eskil (2:an, rörlig bild) som håller på att spela in en kortfilm och vi undrar om ni är intresserade av att vara skådespelare i filmen. Detta är ett 100% seriöst projekt och om filmen blir riktigt bra så kommer den att anmälas som ett bidrag till en tävling. Filmen kommer att vara en drama rulle som är inspirerad av serien Skins och musik från bla iamx,maps, sigur ros, kings of leon och cat power. Den kommer att bli ca 30 min lång.
Är ni intresserade så kontakta 0704555626, moobaby_48@hotmail.com, iftheygetme på bdb eller karoshi..
Mvh Joy och Erica
Karoshi
Karoshi

Antal inlägg : 19
Registreringsdatum : 09-02-23
Ålder : 31

Till överst på sidan Gå ner

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm Empty Sv: Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

Inlägg  94lover lör mar 28, 2009 3:02 pm

EDWARD, "Joy", är inte det Zerections gamla flört? : D

Men till ämnet:

Jag har tatuerad rumpa, men har ingenting emot full frontal nudity om det behövs. Kanske kan vara stand in åt skådisarna när det kommer till naket och stunts? I övrigt är mina skådespelartalanger inte existerande.
94lover
94lover

Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 09-02-23
Ålder : 24
Ort : Eskilstuna

Till överst på sidan Gå ner

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm Empty Sv: Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

Inlägg  Karoshi lör mar 28, 2009 7:31 pm

Låter utmärkt!
Joy: "Kontakta mig nästa fredag så får du manus."
Karoshi
Karoshi

Antal inlägg : 19
Registreringsdatum : 09-02-23
Ålder : 31

Till överst på sidan Gå ner

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm Empty Sv: Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

Inlägg  Djingis Khan mån mar 30, 2009 1:55 am

Jag ställer alltid upp i nödfall, be dem kontakta mig via vårat forum om det är akut.
Djingis Khan
Djingis Khan
Ordförande

Antal inlägg : 98
Registreringsdatum : 09-02-22

http://lillebror.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm Empty Sv: Hjälper en vän - Söker intresserade till en kortfilm

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet